دستگاه ضربه زن گریس اتوماتیک چطور کار می‌کند؟

آزما فرایند لیان پارسه لیان پارسه تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی نفت و پتروشیمی و پزشکی

دستگاه ضربه زن گریس اتوماتیک چطور کار می‌کند؟

۳ بازديد

دستگاه ضربه زن گریس کاربری ساده‌ای دارد. فقط کافی است در محفظه آزمایش را به اندازه خط شاخص با گریس پر کنید. سپس با کلید تعبیه شده روی دستگاه آن را روشن کنید و تعداد ضربه‌هایی که باید به گریس وارد شود را مشخص کنید. شما می‌توانید تنظیم کنید که دو سیلندر دستگاه ضربه زن به‌صورت همزمان کار کنند یا تنها یک سیلندر به گریس ضربه بزند.

بعد از تنظیم دستگاه، دکمه شروع به کار را فشار دهید. روی نمایشگر دستگاه مدت زمان ضربه زدن و تعداد ضرباتی که دستگاه وارد می‌کند، نمایش داده می‌شود. اگر زمان را تنظیم کرده باشید، به محض پایان زمان، قطع‌کن به‌صورت خودکار سیلندرها را متوقف می‌کند و شما می‌توانید گریس را از محفظه خارج کنید و استهلاک آن را بسنجید.

اگر گریس در برابر ضربه مقاومت نداشته باشد، بعد از انجام تست، تغییراتی مثل جدا شدن اجزای روغنی، از بین رفتن ساختار الیافی و تغییراتی در قوام و نفوذپذیری آن‌ ایجاد می‌شود.دستگاه ضربه زن گریس اتوماتیک

خرید دستگاه ضربه زن گریس

گریس کاربردهای مختلفی در ماشین‌آلات صنعتی، سیستم تعلیق خودروها و تجهیزات هوایی و دریایی دارد. به همین دلیل ارزیابی ویژگی‌های مختلف آن، به‌خصوص مقاومتی که در برابر ضربه دارد، بسیار مهم است. خرید دستگاه ضربه زن گریس برای کارخانه‌هایی که از این ماده به‌عنوان روانکار استفاده می‌کنند، ضروری است؛ زیرا گریس‌هایی که در هر سری مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید تست شوند. حتی یک کارخانه ممکن است گریس‌هایی با کیفیت‌های مختلف تولید کند.

لیان پارسه بهترین مرجع برای خرید دستگاه ضربه زن گریس است؛ زیرا محصولات خود را با ۲ سال گارانتی و ۸ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند. این مجموعه با تکنسین‌های حرفه‌ای همکاری دارد تا در صورت نیاز دستگاه‌ها به تعمیر، تعویض قطعه یا پشتیبانی، به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه دهد.

برای خرید دستگاه ضربه زن گریس هم می‌توانید به صورت تلفنی با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید و سفارشات خود را به‌صورت تلفنی ثبت کنید و هم می‌توانید به‌صورت اینترنتی محصول را سفارش دهید. برای ثبت سفارش اینترنتی، از قسمت بالای همین صفحه روی گزینه «ثبت محصول» کلیک کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات درخواست‌شده، دکمه تایید را بزنید. با این کار سفارش شما ثبت می‌شود و همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای هماهنگی‌های ثبت نهایی سفارش و تولید و ارسال دستگاه با شما تماس می‌گیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.